marți, 27 octombrie 2020

Cum ne ajută cristalele naturale

 

 Cristalele. Superbe, perfecte, extrem de variate, au fost întotdeauna căutate pentru frumuseţea lor deosebită, folosite tocmai de aceea ca podoabe atât pentru bărbaţi cât şi pentru femei.

 Deşi adesea par reci, cu toate că reflectă lumina soarelui ca şi cum ar emite ele însele lumină, par a oferi corpului osau cristale pentru birou. căldură şi o energie aparte fiecărui tip de cristal. Poate că tocmai de aceea oamenii le-au atribuit puteri magice, folosindu-le ca talismane, pietre aducătoare de noroc, dar și puteri de vindecare a unor afecțiuni.

 Nu îmi pot explica de ce, dar cristalele mă atrag în mare măsură. Probabil este ceva „moștenit” prin educație de la părinții mei, care, fiind geografi de profesie, se pricepeau în mare măsură la cristale și roci. Chiar și acum tatăl meu are tendința de a colecționa pietre și cristale de diferite tipuri, pe care le așează prin diferite colțuri ale casei ca și piese ornamentale, cristale pentru casă sau cristale pentru birou.
Într-o casetă specială pentru bijuterii, de lemn, am câteva coliere de pietre semiprețioase, extrem de frumoase. Desigur că au fost concepute ca obiecte de podoabă feminină. Și așa au fost purtate de către mama mea. Și de sora ei mai mare... Și-ar fi dorit amândouă ca și eu să le port destul de des. Dar până acum nu a fost să fie, nu prea mă atrăgea ideea de a purta bijuterii sau de a folosi cosmetice. Până acum... Dar nu se știe dacă în viitor îmi voi schimba părerea....
Totul este însă să faci primul pas. Și a fost ușor. În cazul cosmeticelor am început cu creme hidratante; începeam să am nevoie de așa ceva. Iar în cazul bijuteriilor am început cu piese cu încărcătură sentimentală: cerceii primiți cu ocazia majoratului, făcuți din altă pereche de cercei primită de la străbunica mea, inele mici de aur primite de la părinți sau prieteni apropiați... Un lănțișor cu medalion primit în condiții similare... Dar sunt în aceeași cutie broșe și coliere pe care aproape că nu le-am purtat niciodată. Până acum...
Îmi trebuie doar un impuls să încep să port aceste bijuterii. În cazul rujurilor, pe care nici nu visam cândva că le-aș fi putut folosi, a fost de ajuns să primesc, într-un pachet de cosmetice primit ca promoție, la schimb cu promovarea firmei respective pe internet, tot aici pe blog, un ruj. Un singur ruj. Mai aveam încă trei rujuri mai de demult rămase prin casă, dar nu apucasem încă să le folosesc. Probabil că nu mă încumetasem să le folosesc, având încă amintiri puternice legate de la persoana care le cumpărase. Dar rujul cel nou a fost urmat de un comentariu al tatălui meu: „Ha!!! Ce mai cadou! Parcă tu te dai cu ruj! S-o văd și pe asta!...” Și a văzut-o chiar în zilele următoare...
Dacă mă gândesc mai bine, nu este nevoie de asemenea comentarii pentru a determina un om să facă un anume pas. Așa cum un ruj, un fard sau un parfum îți transformă înfățișarea în bine și frumos, același efect îl pot avea și bijuteriile, chiar puține și discrete, dar plasate strategic și cu bun gust. În cazul pietrelor semiprețioase se pot combina bijuteriile cu cristaloterapia, chiar dacă în acest caz cristaloterapia poate însemna doar creșterea încrederii în propria persoană, convingerea că fiecare dintre noi își are frumusețea sa personală ce poate fi pusă în valoare de o bijuterie.
Articol scris pentru SuperBlog 2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  Veronica Micle Lumea mare și pustie înaintea mea se-ntinde,  Nici cu ochii, nici cu mintea nu încerc a o cuprinde; Și-n ist haos fără marg...