luni, 1 octombrie 2018

O garderoba de nota 10!

De cate ori se schimba anotimpul, ma cuprinde un soi de spaima cumplita. Nu pentru ca nu mi-ar placea schimbarile naturii... Ador natura in variatele ei ipostaze; si incerc sa ma adaptez la toate necazurile si inconvenientele care ma pot scoate din confortul si starea de bine in care mi-ar placea sa traiesc in fiecare clipa. Nu mi-e teama de schimbarile in sine ci de dificultatea cu care, in ultimul timp, mi se pare mereu ca ma confrunt in adaptarea vestimentatiei la schimbarile vremii.
Problema nu este ca nu am haine deloc sau foarte putine. Dulapurile din casa, ce mai?, intreaga casa este plina cu haine si incaltaminte. Problema este ca tot ce am achizitionat de-a lungul anilor simt ca nu mai mi se potriveste ca si masuri la proportiile de acum ale corpului. Sau ca nu se mai potrivesc hainele intre ele, ca textura si culoare. Si astfel trebuie sa le potrivesc atat marimea cu corpul cat si intre ele ca si anotimp sau ocazie.
Uneori ma intreb: Ce ar trebui sa avem in garderoba personala, ca minim necesar, tocmai ca sa putem sa ne adaptam cu usurinta situatiilor diferite, dar fara sa ne incarcam inutil dulapurile? Sa incercam sa facem o lista, asa cum am face pentru cumparaturi...
1. O rochie elegantă macar (sau mai multe) adaptabila pentru cat mai multe situatii: birou, ocazii deosebite, concediu... etc. etc. etc...
2. Un pardesiu pentru zilele racoroase de primavara/toamna
3. Un palton pentru zilele friguroase de iarna.
4. Accesorii diverse de tipul posetelor/gentilor adaptate atat pentru job cat si pentru timpul liber, dar si alte accesorii de marochinarie (curele), palarii adaptate sezonului, esarfe, fulare, manusi...
 5. Incaltaminte diversa, adaptata sezonului si situatiei, fie ca este vorba de pantofi, sandale sau ghete.
6. Accesorii de tipul bijuteriilor, fie a celor de valoare, fie a celor "de efect", simple, cochete.
7. Pantaloni/tinute sport pe care le putem imbraca in zilele de vacanta, in excursii, plimbari in natura.
8. Ciorapi, lenjerie intima, adaptate sezonului si situatiilor diverse...
9. Incaltaminte sport de tip New Balance, potrivita atat ca incaltaminte sport cat si incaltaminte purtata in zilele solicitante (mers pe jos, stat in piciare)
10. Genti de voiaj diverse potrivite pentru perioadele in care calatorim mai departe de casa.
Am uitat ceva? Se prea poate. Fiecare dintre noi are nevoi diverse. Unii poarta mai mult vestimentatie sport sau casual, altii, dimpotriva, prefera lucrurile elegante. Unii nu tin neaparat sa iasa in evidenta, altii prefera vestimentatie mai mult sau mai putin excentrica.
Nu stiu daca se poate face o lista comleta si adecvata a tot ceea ce trebuie sa existe in garderoba proprie. Necesitatile se pot schimba oricand, la fel si garderoba,
Articol scris pentru SuperBlog 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  Veronica Micle Lumea mare și pustie înaintea mea se-ntinde,  Nici cu ochii, nici cu mintea nu încerc a o cuprinde; Și-n ist haos fără marg...