miercuri, 17 octombrie 2018

Creativitate și profitabilitate cu Bodor

De ani de zile am o colaborare perfecta, teoretic vorbind cu firma Colop Romania. De la inceput am ales sa folosesc stampilele fabricate de ei; si am nevoie de doua stampile, pana acum, pentru a autentifica cum se cuvine actele si documentele eliberate de mine. Si stampilele au rezistat eroic pana acum, caci nu am fost nevoita sa le inlocuiesc decat o singura data pe fiecare. Si probabil ca acestea noi vor rezista si ele multi ani de acum incolo; pana la iesirea la pensie sper sa nu fiu nevoita sa le schimb mai mult de o singura data din motive de uzura fizica.
Cu trecerea timpului, "pretentiile" pe care le am vizavi de imaginea mea profesionala au crescut. Nu ca as fi eu cea mai importanta profesionista din domeniul meu, dar este jenant sa lucrez cu ustensile si alte obiecte uzate, sterse si greu de folosit.
Ca atare mi-a venit ideea salvatoare de a folosi un gravator laser Bodor pentru marcare si gravare. Pana acum se folosea gravatorul laser doar pentru fabricarea stampilelor. Tehnologia laser pentru stampile implica acum doar doi pasi: gravarea si taierea stampilei din placa de cauciuc. In acest fel durata de executie a unei stampile scade de la minim 20 de minute la doar 1-10 minute in functie de suprafata.
Cu acelasi gravator laser, cum ar fi cel de tip BCL-0503MU, s-ar putea produce o multitudine de obiecte din plastic. Plasticul este un material care poate fi atat taiat cat și gravat. Plexiglas, polipropilena, delrin, acril, policarbonat; toate pot fi taiate și gravate pentru a obține: diverse semne și indicatoare, litere volumetrice, panouri de control, cutii cu diverse utilizări, materiale promoționale, jucarii, statuete etc.
Cele două mari avantaje ale prelucrării plasticului cu laser sunt: viteza și precizia.
In aceasta idee as putea confectiona, din plastic, diverse obiecte absolut necesare cabinetului medical. In primul rand ecusoane pentru personalul care lucreaza in cabinetul medical. Astfel am putea fi (re)cunoscuti de catre pacienti si de persoanele cu care colaboram. O alta intrebuintare ar fi confectionarea de diverse materiale promotionale, fie materiale informative destinate oricarui pacient sau potential pacient care ar dori sa fie informat asupra unor produse si servicii medicale, materiale, in special pliante si brosuri, de dimensiuni mai reduse si mai usor de folosit, cat si materiale de dimensiuni mai mari, de tipul planselor, care ar putea fi folosite in cadrul unor lectii, conferinte, expuneri in fata unui numar mai mare de persoane.
Cum acelasi aparat poate taia si hartia in diverse forme, il pot folosi la fabricarea unor carti de vizita elegante, mult mai rapid si mai usor decat prin alte metode si cu un cost infinit mai redus, atat ca bani cat si ca timp. Ce mare scofala o carte de vizita? veti spune. Si totusi aceasta bucata mica de carton, cuprinzand datele minime de prezentare si de contact pentru mine sau pentru orice colaborator, ne vor ajuta cu brio in relationarea cu alte persoane cu care am putea colabora in viitor.
Cu siguranta ca s-ar putea gasi si multe alte intrebuintari pentru un astfel de aparat-minune in viitor, pe masura ce vor aparea modele mai diverse si mai performante. Cum nevoile fiecaruia dintre noi cresc, ramanem deschisi tuturor oportunitatilor oferite.
Articol scris pentru SuperBlog 2018


BCL-0503MU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  HAMLET DE William SHAKESPEARE Tragedia lui Hamlet, Prinț al Danemarcei, adesea scurtată la Hamlet este o tragedie scrisă de William Shakes...