luni, 8 octombrie 2018

Ne mutam in casa noua ieftin si rapid!

De curand m+am intalnit cu doi amici, sot si sotie, casatoriti de ani buni. Ii stiam dinaintea casatoriei, cand totusi formau un cuplu. Erau inca studenti in Capitala si se multumisera sa stea intr-o garsoniera micuta. Nu era tocmai ceea ce isi doreau, dar pentru inceput era binisor. Scapasera de caminele studentesti, dar tot la inghesuiala se chema ca stateau, intr-o garsoniera de la etajul 7 al unui bloc de garsoniere, intr-o zona cu cateva blocuri numai de garsoniere. Practic plecasera din campusul studentesc de camine ca sa locuiasca, chipurile, intr-o locuinta proprietatea... lui tata socru mare, dar tot ca intr-o ingramadeala de camin: o camera cat o sufragerie de bloc, un hol micut, o baie la fel de mica si o bucatarie in care abia puteau incapeau doi oameni, cu mobilierul la minim necesar.
Dupa absolvirea facultatii s-au casatorit. Si a venit si primul copil (si singurul!): o fetita. Au mai stat in acea garsoniera o vreme, punand ban pe ban si visand la o casa mai mare, doar a lor. Nu a fost sa fie vreme de destul de multi ani, asa ca, copilul crescand si avand nevoie de un spatiu mai mare, au vandut garsoniera si au cumparat un apartament de trei camere, tot cam in acelasi cartier, dar intr-o zona nu tocmai "selecta", la etajul zece al unui bloc. Deasupra lor era acoperisul apartamentului... si al blocului... apoi cerul. "Tot e mai bine decat nimic, si-au spus. Si-au pus la punct apartamentul sa fie cat de cat locuibil, si-au mobilat sufrageria si bucataria cu ce aveau, si-au amenajat baia... Urma cu prima ocazie sa mobileze camera fetitei... Si apoi restul.
Au trecut inca ceva ani. Fetita, odinioara gagalice ce abia invatase sa mearga si sa gangureasca cateva vorbe cand se mutasera in apartament, era deja eleva. Parintii tot nu se multumisera cu statutul de locatari la bloc si inca mai visau la o casa a lor. Strangeau ban pe ban, "vanand" orice oportunitate de a-si face o casa "pe pamant" doar a lor, chiar daca se "cuplau" si cu alte familii cunoscute pentru a fi vecini de cartier. Pana la urma "tintisera" o oportunitate. Inca nu aveau banii stransi, dar daca vindeau apartamentul si faceau un credit la banca, aveau asigurati banii de avans si se puteau apuca de constructie. Totul era sa cumpere locul de casa. Pana s-a ivit un loc potrivit de vanzare, cu toate utilitatile puse la punct, familia isi facuse toate planurile.
Intr-o zi m-au contactat, cu gand sa stam putin de vorba.
- Ai ceva bani sa ne dai cu imprumut?
Aveam ceva si eu pus deoparte, dar am vrut sa aflu detalii. Am intrebat pentru ce le trebuia, cam cat si pentru cat timp.
- Pentru cateva luni, maxim un an. Stii care e problema? Am inceput lucrarile la casa. Am facut noi credit la banca, dar ca sa mergem in conditiile impuse de banca merge a naibii de greu. Am putea termina constructia pana incepe sezonul rece daca am avea bani cash. Si suntem presati de omul caruia i-am vandut apartamentul sa ne mutam, ca altfel nu ne-am grabi.
Am batut palma. Imi erau prieteni prea buni ca sa le incurc planurile. Si stiam ca el avea (si inca are!) un job bun si bine platit. Practic, desi inca aveam strangeri de inima (era totusi vorba de oarece bani), mi-am zis ca sunt parolisti si nu am de ce a ma teme.
Mi-au zis care erau planurile de constructie. Asa... In mare... Problema era sa se miste rapid cu materialele de constructie si lucrul in sine. Atunci le-am dat o idee...
- Ati putea cumpara totul dintr-un singur loc. Eventual sa faceti comenzile online. Exista o casa de comenzi vindem-ieftin.ro.Puteti cumpara de acolo tot ce inseamna materiale de constructii.Si puteti sa faceti ceva care va duce la scaderea facturii pentru tot ce cumparati de la ei: gresie, faianta, piatra decorativa, tigla metalica, tamplarie PVC... Pana si usile de garaj. Orice aveti nevoie pentru casa si amenajari exterioare puteti cumpara de la ei, Pentru o recenzie video facuta pentru ei puteti sa va alegeti cu o factura redusa substantial. Este ca si cum le-ati face reclama. Cu alte cuvinte filmati livrarea produselor comandate si le trimiteti filmuletul.
- Si care sunt avantajele daca cumparam totul de la ei?
- Avantajele? Iata-le, asa cum le prezinta chiar ei:

  • Clienții pot cumpăra totul dintr-un singur loc, iar astfel pot economisi timp și mai ales bani (totalul necesarului de materiale fiind mai mic decât în depozitele clasice și hypermarketuri);
  • Nu mai alergi după materiale de construcții prin depozite, căutând cele mai bune prețuri;
  • Compari ofertele pe care deja le ai de la alți furnizori, așa te asiguri că obții cele mai bune prețuri;
  • Consiliere gratuită pentru clienții care au nevoie de informații despre produse. Având consultant dedicat, câștigi timp pentru ceea ce este cu adevărat important pentru tine;
  • Marfa se livrează direct de la producător, fiind ambalată corespunzător, ajunge la client în cele mai bune condiții, nefiind stocată prin depozite și manipulată de mai multe ori, ceea ce se reflectă atât în calitatea produselor, cât și în prețul final către client (costurile de manipulare, depozitare și transport fiind, altminteri, incluse în adaosul comercial aferent produsului).
  • Puteți evita comisionul meseriașilor care recomandă depozitele, hypermarketurile sau anumite produse. Chiar dacă sunt bine-intenționați, e posibil să vă recomande doar ceea ce cunosc ei, implicit să ratați șansa de a profita de produse mai calitative sau oferte mai bune.
  • Riscul la achiziție este zero. Ne asumăm responsabilitatea și facem totul pentru ca, în final, clienții noștri să beneficieze de o livrare perfectă și rapidă. Garanția și siguranța livrării mărfii o reprezintă recenziile video de pe site.
  • Vindem exact ce dorește clientul, nu primește o altă marfă mai slabă calitativ sau produse care sunt pe stoc și trebuie rulate.
  • Firmele își pot externaliza serviciul de achiziții, scutind astfel cheltuieli cu personalul și administrarea acestui departament, dar și eventuale pierderi datorate comisioanelor care se dau, de obicei, celor de la achiziții. Or, prin externalizare, firmele câștigă din ambele perspective. Nici personal, nici pierdere de timp, ci doar prețuri negociate de noi în numele lor.
  • Și pentru clienții – persoane fizice este mai avantajos să-și comande materialele necesare de construcții prin Casa de Comenzi vindem-ieftin.ro. Nu întotdeauna recomandările primite de la meșteri și constructori sunt bine-intenționate sau au în vedere și bugetul beneficiarului – care, neștiutor, ajunge să plătească mai mult decât face, inclusiv comisioane.

- Ok, luam in considerare propunerea ta. Mai vorbim. Tinem legatura...
Nu a trecut anul si amicii mei se mutasera in casa noua. Mi-au restituit imprumutul, plus ca mi-au povestit cum a iesit casa. Mai aveau ei cateva detalii de rezolvat cu cateva utilitati, dar lucrurile s-au rezolvat in timp. Casa era practic in acelasi cartier, undeva spre periferia acestuia, cu acces la mijloacele de transport in comun, cu toate utilitatile puse la punct, dar intr-o zona curata si linistita. Si m-am ales si cu o invitatie sa-i vizitez... Inca nu am onorat invitatia, dar nu este timpul pierdut.
Articol  scris pentru SuperBlog 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 Iţic era al naibii de sărac. Şi într-o zi se duce la rabin. „Rabi – zice -, aşa nu mai pot trăi. Am şapte copii, o nevastă şi o soacră, plu...