luni, 1 noiembrie 2021

Amenajează-ți casa rapid și ușor!


Viața își are cursul ei și odată cu ea nevoile traiului de zi cu zi se adaptează la situația dată. Asta am constatat în timp, în urmă cu ceva ani, când a trebuit cumva să-mi modific colțul de lucru de birou în raport cu nevoile traiului modern.

Cum spațiul locuinței este destul de limitat, a trebuit să combin camera de lucru cu dormitorul, ca și funcționalitate.

Până la realizarea proiectului în camera reală, fizică, am încercat să realizez o imagine virtuală a camerei, destul de sumară.cu ajutorul celor de la Biano, în Biano Studio, ca și instrument de editare a „peisajului” camerei.

Fiind vorba de un hibrid între dormitor și cameră de lucru într-un spațiu mic, am încercat să imbin mobilierul specific celor două tipuri de camere.

  • Ca și mobilier specific de dormitor am optat pentru o canapea extensibilă. Doar atât, având în vedere spațiul redus. În timpul nopții canapeaua se poate extinde într-un pat destul de spațios și confortabil, iar în timpul zilei, când aș avea nevoie de un spațiu de mișcare ceva mai larg, canapeaua se poate strânge la loc.
  • În rest am încercat să organizez spațiul destinat lucrului. Un birou înconjurat de rafturi pentru cărți, reviste, hârtii și obiecte diverse poate fi folosit pentru scris și citit. Alături o masă de calculator completează spațiul destinat scrisului, cititului, documentării. Un corp mic de bibliotecă îmi permite depozitarea unui număr oarecare de cărți necesare la un moment dat.
  • Elementele decorative sunt destul de reduse. Poate un ceas de perete, ca și instrument de orientare în timp. Poate câteva fotografii sau tablouri. Atât și nimic mai mult.

Totul pare extrem de ușor când obții o imagine sumară ca și idee despre felul cum ar trebui să arate spațiul respectiv. Mai ales când ai la dispoziție și imaginea obiectelor de mobilier, a elementelor decorative, a corpurilor de iluminat și a tuturor obiectelor ce își pot găsi locul într-o locuință modernă

Articol scris pentru SuperBlog 2021

https://www.biano.ro/studio/distribuit/Pqo1RfrPbCzBWwPY

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  Cea mai adâncă și mai mare fântână naturală de pe planetă se numește Xiaozhai Tiankeng. Este situat în Fengjie, municipalitatea Chonqinun,...