vineri, 12 noiembrie 2021

Wishlist-ul meu perfect de modă

 Sincer vorbind, shopping-ul online a fost o binecuvântare în viaţa mea. În momentele de mare grabă, aproape disperare, când trebuia să cumpăr ceva rapid, urgent şi de mare necesitate pentru mine, în sfârşit nu mai trebuia să alerg dintr-un magazin într-altul pentru a cumpăra ceea ce aveam neapărat nevoie. Plus că îmtr-un oraș mic de provincie riscam nici să nu găsesc ceea ce-mi doream sau aveam neapărată nevoie. Și asta pentru că adesea aveam nevoie de produse oarecum „de nișă”: cărți de specialitate, instrumentar și aparatură medicală simplă, chiar și obiecte de vestimentație. În cazul obiectelor de vestimentație (îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii) dificultatea consta în achiziționarea unor piese de îmbrăcăminte sau încălțămite de dimensiuni... extreme (îmbrăcăminte mai largă și încălțăminte de dimensiuni mici). Ca să nu mai vorbim că trebuiau să fie lejere, comode, relativ rezistente și cu un raport cost-calitate cât mai bun.

Odată cu dezvoltarea magazinelor online, mi-am pus problema „vânării” produselor la reducere sau la un preț cât mai bun. Asta însemna și (sau cu atât mai mult) să fiu cu privirile simultan pe toate magazinele de profil pentru a compara prețurile și a urmări reducerile în orice moment. Aici de mare ajutor mi-ar putea fi o platformă sau un motor de căutare pentru diverse produse. Să luăm un exemplu...

Spuneam că, printre altele, am o problemă deosebită cu achiziționarea obiectelor de vestimentație: imbrăcăminte, încălțăminte, accesorii... Găsesc destul de greu ceea ce mi s-ar potrivi... Și nici nu am prea multă răbdare să caut. Acum se pare că problema se poate rezolva cu ceva mai mare ușurință. Cum? Cu GLAMI...

Ce este GLAMI? GLAMI este un motor de căutare online de modă care schimbă radical felul în care putem face cumpărături. Cu peste 400 de magazine românești și internaționale reunite într-un singur loc, GLAMI oferă nenumărate opțiuni pentru îmbrăcăminte, genți, pantofi și alte accesorii. Aici se poate găsi o varietate incredibilă de produse și reduceri incredibile de la mai multe magazine – toate într-un singur loc. Astfel, cumpărăturile devin mult mai confortabile acum, în perioada sărbătorilor, când toți căutăm cadouri pentru cei dragi.

Cu o clasificare inteligentă a produselor, o multitudine de filtre pentru căutare și vizualizare personalizată a preferințelor fiecărui vizitator, GLAMI simplifică experiența de shopping ântr-o asemenea măsură încât fiecare își poate găsi ceea ce își dorește. Pentru cei mai exigenți clienți, ghidul de materiale este pus la dispoziție și poate auta la aflarea mai multor detalii despre calitatea și durabilitatea țesăturilor.

www.glami.ro are și o aplicație pentru mobil de unde se pot face cumpărăturile de oriunde te-ai afla și care se poate descărca cu ușurință din App Store sau Google Play.

Să abordăm problema sub un alt aspect. Am găsit un produs interesant dar am ales să mă mai gândesc puțin sau să aștept perioasa reducerilor? Nu este nici un fel de problemă. Îl pot adăuga în lista mea de dorințe GLAMI (GLAMI wishlist) care este foarte ușor de creat. Tot ce trebuie să fac este să dau click pe inima care apare în dreptul fiecărui produs. Când vreau să revin la articolul respectv, ating pictograma cu inimă din colțul din dreapta sus al www.glami.ro și se va deschide lista de dorințe, dezvăluind toate produsele salvate de-a lungul timpului în trecut. În plus, de fiecare dată când un produs este la reducere, primesc un email informativ și astfel îl pot achiziționa la cel mai avantajos preț.

De ce aș folosi o listă de dorințe pe GLAMI?

  • 1. Scap de realizarea capturilor de ecran și salvarea linkurilor - acum am toate produsele preferate, de la diferite magazine de modă, într-un singur loc
  • 2. Pot compara prețurile de la diferite magazine online
  • 3.  Pot urmări reducerile - notificările pot fi aplicate când produsele preferate sunt la reducere.

Pot include în lista de preferințe produse diverse:

 



  Cel puțin o ținută sport, lejeră dar elegantă...

https://static.glami.ro/img/500x500t/271983516.webp Cel puțin o ținută elegantă de seară, de ocazie

 https://static.glami.ro/img/260044715.webp Cel puțin o ținută casual, pentru zilele de lucru...

Desigur, lista ar putea continua. Asta pentru că preferințele mele sunt multe, variate și... schimbătoare. Tocmai de aceea ador să îmi fac cumpărăturile online în cel mai comod, dar complex mod posibil.

Articol scris pentru SuperBlog 2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  Românul Grigore Gheba 👏👏👏, cel care se zice că a scos la tablă o ţară întreagă şi care a scris probleme de matematică până în ziua dece...