miercuri, 20 noiembrie 2019

Noul CR-V Hybrid, parte din familia mea

Îmi amintesc şi acum, făcând haz de mintea mea de copil de pe atunci, de prima mea „listă de cumpărături” cu lucrurile pe care mi le doream să mi le cumpăr „când voi fi crescut ceva mai mare”. Nu îmi  doream decât trei lucruri: bicicletă, pian și... mașină. Bineînțeles că acum nu am nici unul dintre ele, chiar după câteva decenii de viață, căci, cel puțin ultimele două, pianul și mașina oricum ar fi costat o mică avere fiecare, deci nu le puteam cumpăra decât făcând economii la sânge, renunțând la multe alte lucruri, unele dintre ele poate absolut necesare și muncind destul de mult pentru a câștiga suficient pentru a-mi permite să am sumele de bani necesare pentru asemenea achiziții.
Cu primul obiect de pe listă, adică bicicleta, ai mei au cedat mai ușor. Tata, cel puțin, s-a făcut luntre și punte și a cumpărat o bicicletă „Pegas” și a început să încerce să mă învețe să circul cu ea. Numai că odată cu prima căzătură de pe bicicletă a dispărut și cheful meu de a o folosi. Definitiv. Iar bicicleta cumpărată pentru mine a fericit alt copil.
La pian se pare că am renunțat mai rapid. Cu tact, mama mi-a arătat o pianină expusă într-un magazin universal din oraș. Costa și așa o mică avere, chiar dacă era cam jumătate, ca dimensiuni, dintr-un pian adevărat, cum scrie la carte. Chiar dacă puneam la bătaie nu doar pușculița mea ci economiile întregii familii și tot nu puteam să-mi cumpăr așa ceva prea curând. Așa că în timp dorința asta s-a pierdut în uitare. Și poate că a fost mai bine așa, căci nu mi-aș fi dorit o carieră muzicală, pentru care nici nu știu dacă aș fi avut talent, dar cu siguranță nu aș fi avut prea mult timp de muzică decât cel mult ca hobby. Din fericire, am înlocuit claviatura pianului cu tastatura unui computer și se pare că am fost cu mult mai câștigată din asta.
În ceea ce privește mașina, părinții ar fi înclinat să îmi dea dreptate într-o oarecare măsură. Cel puțin în unele perioade ale vieții. Cu toții numeam mașina „un rău necesar”: un obiect de folosință îndelungată care înghite destul de mulți bani, atât prin simpla lui achiziție cât și prin folosirea și întreținerea lui, dar care este absolut necesar pentru deplasarea rapidă și pe distanțe lungi, fără a fi legați de orarul unui mijloc de transport în comun. Părinții nu au reușit să își cumpere mașină și să apuce să se folosească de ea. Dar sincer vorbind, deși încă mă gândesc că îmi lipsesc resursele financiare achiziționării și întreținerii unei mașini, mă gândesc că mi-ar prinde bine să am una.
O vorbă englezească spune: „sunt prea sărac ca să mă îmbrac ieftin”. Parafrazând această zicală, aș spune că în viață nu trebuie să ne ghidăm, când este vorba despre achiziționarea unui bun, după prețul scăzut. ci după calitatea produsului, din toate punctele de vedere.
  Să exemplificăm acest lucru în cazul mașinilor folosindu-ne de tehnologia japoneză. Plecând din perspectiva celor peste 70 de ani de tradiție în domeniul construcției de mașini, tehnologia Honda Hybrid este una dintre cele mai performante. Dintre toate modelele Honda, modelul Honda CR-V Hybrid permite atât folosirea motorului pe benzină cât și a motorului electric, a cărui alimentare este și mai ieftină și practic nepoluantă, astfel că în timp costurile se amortizează.
Noul CR-V Hybrid este dinamic și eficient, iar propulsorul său avansat setează un nou standard de plăcere a condusului pe piața mașinilor hibride. Proiectat pentru viața în oraș și în afara lui, acest model  oferă un spațiu flexibil și practic, cu soluții de stocare inteligentă, spațiu generos pentru picioare și o capacitate mare de încărcare, de până la 1.700 litri. De asemenea, propune funcții precum hayon acționat hands-free, scaune rabatante printr-o singură mișcare și podeaua plană pentru a facilita încărcarea.
Pentru mine cel puțin, este ideal să mă pot deplasa repede și confortabil cu costuri mici în ceea ce privește alimentarea și întreținerea mașinii, mai ales dacă modelul în cauză are consum mic și o fiabilitate mare. Spațiul lejer îmi permite să călătoresc extrem de confortabil, chiar dacă în mașină sunt mai mulți pasageri.
Circulatul prin zone greu accesibile nu este o problemă, datorită puterii motorului și ușurinței cu care sunt acționate comenzile. Astfel pot ajunge rapid și fără probleme în aproape orice zonă aș avea nevoie și asta în deplină siguranță.
Cert este că noul CR-V Hybrid este alegerea ideală pentru mine și familia mea, cel puțin în acest moment, dar și în perspectivă.
Articol scris pentru SuperBlog 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 Iţic era al naibii de sărac. Şi într-o zi se duce la rabin. „Rabi – zice -, aşa nu mai pot trăi. Am şapte copii, o nevastă şi o soacră, plu...