joi, 14 noiembrie 2019

Agent în echipa “Îngerii lui Charlie”

Recunosc! Sunt superfan literatură și filme cu detectivi. Ador să intru în firul poveștii și s-o fac eu însămi pe detectivul, căutând să descifrez enigma din carte sau film și să găsesc autorul și motivul infracțiunii. Deși prefer cărțile, fiind mult mai complexe, adesea aleg să văd un film, fie și doar din comoditate.
Adesea prefer seriile de filme cu aceleași personaje. Sau aproape aceleași. Adesea reiau vizionarea unor serii cu personaje clasice, iar și iar, la anumite intervale de timp, și întotdeauna le urmăresc cu aceleași plăcere de fiecare dată, ca și cum ar fi pentru prima dată când le privesc. Dar nu resping ideea noutăților în materie de film.
În urmă cu ceva ani buni am descoperit seria de filme “Charlie’s Angels” / “Îngerii lui Charlie”. Și mi-a plăcut. Era acel gen de filme de acțiune, aventură și comedie extrem de spumoasă în care personajele principale sunt femei detectiv. Am urmărit fiecare film din serie de nenumărate ori, dar cu aceeași plăcere ca prima dată. Și totuși la un moment dat vroiam ceva nou. Așa că atunci când am aflat că un nou film din seria “Charlie’s Angels” / “Îngerii lui Charlie” urmează să fie lansat în cinema în România pe 29 noiembrie 2019 am simțit dorința de a-l vedea.
La un moment dat mi-am imaginat cum ar fi să devin ... unul dintre „îngerii lui Charlie”. Chiar dacă „Charlie” nu apare ca personaj în carne și oase, ci doar ca o voce răsunând dintr-un difuzor, tocmai aici apare misterul: oare cine este persoana din spatele vocii? Cu siguranță nu l-aș cunoaște pe șeful Charlie în mod direct, ci doar prin intermediarul său Bosley. Care va face tot posibilul să mă testeze prin toate metodele posibile înainte de a mă introduce în echipa sa de detectivi și de a-mi încredința o misiune.
Sigur că ar trebui să îmi dovedesc anumite abilități. Una dintre acestea ar fi condiția fizică. Iar condiția fizică se poate demonstra prin anumite probe sportive. Dar nu neapărat desfășurate într-o bază sportivă, într-un cadru organizat, ci chiar în toiul acțiunii, fie și sub formă de „joc”.
Sigur că ar trebui, la un moment dat, să dovedesc că știu și pot să folosesc o armă. De orice fel. Pentru că în mâna unui detectiv orice poate deveni o armă, mai ales și în primul rând creierul, inteligența, logica, spiritul de observație. Plus capacitatea de a relaționa cu oamenii, de a discuta cu ei, de a le „citi gândurile” fără însă să îți trădezi propriile gânduri. Totul trebuie controlat: mimica, gestica, tonalitatea vocii, privirea. Trebuie să fii la fel de atrăgătoare pentru ceilalți atât în ținută sport sau casual, aparent neglijentă, cât și în cea mai elegantă rochie de seară. Plus că nu este de neglijat inteligența și cunoștințele generale pe care le deții.
Nu știu dacă am toate calitățile necesare unui bun detectiv. Nu știu dacă un Bosley m-ar coopta într-o echipă de îngeri. Dar aș încerca să îmi dovedesc abilitățile în orice ocazie mi s-ar oferi.
Articol scris pentru SuperBlog 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

În memoriam Elena Farago

In memoriam ELENA  FARAGO ❤️📚✍️ GÂNDĂCELUL 🐞 De ce m-ai prins în pumnul tau, Copil frumos, tu nu știi oare Ca-s mic și eu si ca mă doare D...