duminică, 24 noiembrie 2019

7 ținute de iarnă pentru un coleg „exotic”

Plecam într-o zi de toamnă târzie de la servici spre casă. Era frig și umezeală care mă pătrundeam până la piele și dincolo de ea, așa că eram destul de rebegită pentru a nu mă gândi la altceva decât la cum să ajung cât mai repede acasă la căldură. Ajunsesem prin centrul orașului, pe care trebuia să îl traversez pentru a ajunge în cartierul unde locuiesc, când deodată îmi apare în față un tip cu o figura cunoscută. Nu, nu era o figură cunoscută din viața mea de zi cu zi de acum, ci un tip pe care îl cunoscusem cu ceva (destul de mult!) timp înainte, dar pe care nu mi-aș fi imaginat să îl întâlnesc aici. Se apropie de mine și îmi zâmbește, semn că mă recunoscuse de undeva. M-am uitat lung la el și am izbucnit:
- Omar? Colegul meu de facultate din Egipt? Din Cairo, dacă nu mă înșel... sau...?
- Exact. Ai memorie bună. Nu eram chiar în aceeași grupă, dar din aceeași serie...
- Dar ce faci aici? Mi se pare ciudat, scuză-mă să te revăd aici.
- Păi am concurat pentru un post în spitalul din oraș și... Am obținut postul, este o chestiune de zile până semnez formele de angajare și încep munca...
- Dar... De ce aici? Nu spun sub formă de reproș, ești bine primit.
- Ei bine, aici obțin mai ușor un post. Sunt pregătit bine din punct de vedere profesional. Și în plus, este destul de mult de muncă, așa că și câștigurile sunt pe măsură dacă vrei să muncești. In fine...
- Păi hai la o cafea să povestești mai multe. Ai timp?
- Desigur. Abia ne și încălzim puțin. Pentru mine, sincer, vremea este cam rece...
Am intrat la o cofetărie din apropiere și am luat fiecare câte o cafea tare și fierbinte. Și suficient de mare cât să ne țină vioi pentru un timp.
- Și acum unde locuiești?
- Am închiriat momentan o garsonieră. Dar intenționez să îmi caut un apartament mai micuț pe moment. După posibilități. Odată ce voi începe să lucrez, mă aranjez mai bine. Necazul este că sunt cam subțire îmbrăcat. M-a prins iarna aici și nu prea mai am prea multe din hainele mai groase din timpul facultății. Va trebui să îmi mai cumpăr câte ceva haine, măcar vreo câteva ținute de iarnă. să am cu ce să mă schimb. Și asta repede, numai că nu prea am timp să umblu să fac cumpărături și nici bugetul nu îmi permite prea mult deocamdată.
- Dacă nu ții neapărat să ai haine de firmă, se rezolvă, te poți încadra într-un buget de 1500-2000 de lei cu câteva haine și accesorii. Dacă le mai combini între ele, poți ajunge la 6-7 ținute diferite oarecum. Și ca să rezolvăm și cu timpul... Ai vreo problemă să faci comenzi online? Este rapid, iar dacă un produs crezi că nu ți se potrivește îl poți returna și poți comanda altceva.
- Ok, îmi convine. Ce îmi recomanzi?
- Uite, hai să încercăm pe Answear.ro. Nu știu dacă ai auzit de acest brand, este ceva mai nou, dar în plină dezvoltare.
- Ce îmi poți spune despre acest brand? Poate mai comand tot de la ei.
- Answear este retailerul multibrand lansat în Polonia, în continuă ascensiune pe toate pieţele în care este prezent (Polonia, Cehia, Slovacia, Ucraina, Ungaria, Bulgaria).
În noiembrie 2015, Answear a fost lansat oficial pe piața din România, continuând trend-ul ascendent al zonei de fashion ecommerce și oferind clienților produse de calitate, care vin în întâmpinarea nevoilor acestora.
În oferta Answear.ro se regăsesc produse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, iar portofoliul magazinului online cuprinde peste 300 de branduri internaționale de top. Printre acestea se numără și mărci cunoscute și foarte populare (Mango, Vero Moda), mărci sport (adidas, adidas Originals, Nike, New Balance), mărci de jeans (Levi’s, Lee, Wrangler), precum și mărci medium-high (Michael Kors, Marco O’Polo, Diesel, Lacoste, Tommy Hilfiger, DKNY).
ANSWEAR.ro este dressingul tău din care alegi produse 100% originale pe care le probezi acasă, în faţa oglinzii şi din care păstrezi doar ceea ce ţi se potriveşte. Este atât de cool, încât comunitatea Answear are membrii ei fideli. Odată ce te înscrii în Answear Club, primești înapoi 10% din valoarea produselor sub formă de puncte. Punctele se pot folosi pentru a reduce chiar și până la jumătate valoarea comenzilor plasate.
- Ok. Hai să îmi fac cont la ei și să vedem ce găsim.
- Pentru început să ne uităm după ceva pulovere pentru bărbați. Nu îți trebuie prea multe pentru început, poți purta pe dedesubt cămăși sau tricouri.
 Pulovere Bluze  - Medicine - Pulover Back To The ClassicPulovere Bluze  - Produkt by Jack & Jones - Pulover Uite două modele de pulovere. Culori neutre, par destul de lejere, le poți asorta cu orice sau aproape orice.
- Ok. Merge...
- Deci pe moment merge, poți alege altceva pe urmă dacă te răzgândești.
Pulovere Cardigane  - Medicine - Cardigan Urban StoriesPulovere Cardigane  - Medicine - Cardigan Back To The Classic Și uite și cardigane, le poți da jos de pe tine dacă  încălzești în interior.
- Pe moment ajunge. Hai să căutăm și alte articole.
- Ți-ar trebui niște cizme de iarnă. Sau măcar niște ghete sau bocanci.
 Ghete Casual   - Dr. Martens - Ghete de piele Ghete Casual   - Timberland - Ghete de piele Tbl 1973 Newman Uite două modele, mai poți căuta și altele. Oricum, te poți rezuma doar la 2-3 perechi maxim pe moment...
- Este ok, caut și altceva în timp.
- Pe deasupra îți poți lua o geacă mai groasă, mai pufoasă și eventual căptușită. Să îți țină de cald.
Jack & Jones - Geaca Uite, ceva de genul acesta, de pildă. Îți acoperă bine și gâtul.
- Perfect. Pentru moment cred că ajunge. Pentru primul „pachet”. În timp îmi pot reînnoi garderoba după necesități. Mulțumesc mult.
- Poate îți iei drept bonus și un portofel pentru bărbați. Din piele. Ce zici?
Strellson - Portofel de piele  Ceva de genul acesta. Merge?
- Excelent. Mulțumesc mult pentru ajutor.
Ne-am despărțit cu promisiunea de a ne reîntâlni. Și de a restabili o relație de colegialitate.
Articol scris pentru SuperBlog 2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  6 secrete ale lui Adrian Păunescu povestite de prima soţie, Constanta Buzea, nascuta pe 29 martie 1941 (d. pe 31 august 2012). În jurnalul...