luni, 2 octombrie 2017

Necunoscuta cocheta, caut design vestimentar!




Cam pe asa o vreme iesisem din casa. Desi nu prea era vreme de iesit in aer liber, totusi am profitat de faptul ca oricum aveam ceva treburi prin oras si, desi se puteau amana, ma gandisem ca in zilele urmatoare vremea oricum nu parea sa devina cu mult mai buna in viitorul apropiat.
Am terminat destul de repede ceea ce aveam de facut pe moment prin oras. Si inca nu ma induram sa ma retrag spre casa, in ciuda vremii morocanoase. Era inca devreme si totusi ma simteam putin cam obosita fizic. Ca sa imi odihnesc picioarele, sa imi trag sufletul si sa prind niscaiva puteri, m-am asezat pe o banca intr-un mic parculet. Nu vroiam sa stau prea mult, doar sa privesc putin natura fara sa ma gandesc la nimic deosebit.



Priveam in gol la singuratatea pomilor ce lasau sa cada, ca intr-un planset tacut, frunze ruginii, galbene sau pamantii peste pamantul gol. Parca pluteam deja intr-o alta lume, cand simtii prezenta cuiva pe aceeasi banca cu mine. Intoarsei instinctiv capul si privirea. Alaturi statea, ca venita de nicaieri, o fata tanara. O persoana banala in aceeasi singuratate ca si mine: par castaniu, ochi verzi, tenul de miere. Imi zambi, ca si cum ne-am fi cunoscut dintotdeauna.
- E inca frumos afara, dar incepe sa se faca din ce in ce mai rece, spuse ea ca intr-o doara. Nici nu stiii cu ce sa te mai imbraci ca sa fii si eleganta si sa iti fie si comod.
Raspunsei scurt si sec:
- Nu e nici o problema. Orice as purta, cu un palton usor si o pereche de ghete problema se rezolva. Comod si simplu. Mai elegant? Un palton elegant de dama si o pereche de ghete de piele simple, dar frumoase si elegante rezolva problema cu eleganta, calitate si rezistenta.
M-am uitat la ea. Purta intr-adevar un palton de dama, elegant si simplu, si o pereche de ghete comode.
- De ce ziceai ca nu stii cu ce sa te imbraci?
- Ziceam si eu asa... Hainele acestea nu sunt chiar "ultimul racnet" in materie de moda. Le am de ceva vreme in garderoba. Sunt comode si au un stil neutru, cred ca se pot purta oricand.
- Adevarat... Hainele bune nu se demodeaza si nu isi pierd valoarea. Se pot purta si dupa ani buni.
- Vroiam totusi sa imi reinnoiesc garderoba, dar nu stiu de unde sa cumpar. As putea comanda si online, desi prefer magazinele clasice, unde pot proba produsele si le pot atinge si simti mirosul de material nou. Dar nu intotdeauna am timp sa umblu prin magazine.
- Iti recomand totusi ceva...
Branduri de top? Servicii de top? We are THE ANSWEAR! Produse 100% originale și livrare rapidă din stoc.
Answear este retailerul multibrand lansat în Polonia, în continuă ascensiune pe toate pieţele în care este prezent (Polonia, Cehia, Slovacia, Ucraina, Ungaria).
În noiembrie 2015, Answear a fost lansat oficial pe piața din România, continuând trend-ul ascendent al zonei de fashion ecommerce și oferind clienților produse de calitate, care vin în întâmpinarea nevoilor acestora.
În oferta Answear.ro se regăsesc produse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii, iar portofoliul magazinului online cuprinde peste 300 branduri internaționale de top. Printre acestea se numără și mărci cunoscute și foarte populare (Mango, Vero Moda), mărci sport (Adidas, Adidas Originals, Nike, New Balance), mărci de jeans (Levi’s, Lee, Wrangler), precum și mărci medium-high (Pepe Jeans, Marco O’Polo, Diesel, Lacoste, Tommy Hilfiger, Valentino, DKNY).
ANSWEAR.ro este dressingul tău din care alegi produse 100% originale pe care le probezi acasă, în faţa oglinzii şi din care păstrezi doar ceea ce ţi se potriveşte. Este atât de cool, încât comunitatea Answear are membrii ei fideli. Odată ce te înscrii în clubul Answear, ai reduceri la fiecare comandă şi acces la super-evenimente, precum VIP Sales!
- Ok. Voi intra sa vad daca mi se potriveste ceva de acolo. Si sigur voi gasi ce imi place.
- Eu trebuie sa plec de acum, i-am spus. Poate ne mai intalnim...
Dupa ce m-am prezentat scurt, i-am spus:
- M-as bucura sa ne reintalnim candva. Cum te numesti?
- Prietenii imi spun Autumn (toamna). Fac parte din viata oricui ma accepta... La revedere! Ma poti reintalni oricand iesi din casa!
Ne-am despartit. Si totusi am ramas cu impresia ca inca am ramas impreuna...
 




 Articol scris pentru SuperBlog 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 "Un barbat și o femeie erau casatoriti de peste 60 de ani. Ei împartaseau totul și discutau despre orice. Nu aveau secrete unul fata d...