duminică, 26 martie 2017

(Super)blog

Va povesteam ca de la inceputul lunii am inceput sa scriu pe unul dintre bloguri tot felul de advertoriale cu care m-am inscris intr-o competitie de blogging. Deja s-au adunat 11 postari pe blog inscrise in tot atatea probe. Pe de o parte recunosc ca e epuizant, pe de alta parte recunosc ca imi place mai mult decat in celelalte editii.
Este epuizant pentru ca de trei ori pe saptamana trebuie sa scrii un articol suficient de lung pe blog; doar simpla scriere a articulului respectiv, in conditiile in care trebuie sa fie un articol de minim 3-400 de cuvinte si ajungand chiar spre 500-1000 de cuvinte sau chiar "no limit" reprezinta un consum de timp si energie. Plus ca trebuie sa respecti anumite criterii atat tehnice cat si, sa le zicem, artistice. Dar recunosc ca imi place ideea de a scrie liber si totodata respectand niste teme si criterii impuse, impunandu-mi sa nu ma grabesc sa termin repede articolul si sa il scriu de mantuiala. Este un exercitiu de imaginatie si de creativitate excelent care stimuleaza teribil intelectul.
Nu am ajuns inca la stadiul in care sa ma visez in postura de castigator al concursului. Nici macar nu ma vad castigand vreun premiu macar la una dintre probe. Sunt sigura ca sunt multi alti concurenti cu mult mai talentati si mai experimentati decat mine si, mai mult, sunt concurenti care au posibilitatea de a se dedica mult mai mult scrisului, avand timp si dexteritate sa conceapa articole mai "dichisite" si mai "migalite", cu alte cuvinte mai pe placul juratilor. Important pentru mine este sa imi dezvolt abilitatile de exprimare si de comunicare cu ceilalti.
Saptamana viitoare voi mai incerca sa concep, sa scriu si sa inscriu in competitie inca trei articole. Primul va fi scris, pe cat posibil, chiar in cursul zilei de maine. Desi imi va parea epuizant, ma straduiesc sa termin competitia cu bine si sa ma plasez in postura de finalist. Pe cat posibil pe un loc mai bun decat in editia precedenta. Si sper sa reusesc. Trebuie sa reusesc!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  Librarul de 72 de ani (1948) Mohamed Aziz, situat în Rabat, Maroc, petrece între 6 și 8 ore pe zi citind cărți. După ce am citit peste 5.0...