vineri, 24 martie 2023

Vacanța de vară în Bulgaria – sejur de poveste la hotelurile Palm Beach sau Argisht Partez din Nisipurile de Aur

 Mi-e dor de o vacanță veritabilă. în care să mă relaxez și să-mi încarc bateriile suficient de mult încât s-o iau de la capăt cu munca lejer și eficient... Dar... Nu mă pot hotărî... Munte sau mare?

Muntele este totuși flebețea mea. Dacă aș alege, în oraș, intre o plimbare în parc sau o bălăceală la piscine în ștrand, prima opțiune ar fi parcul; să simt adierea vântului, mirosul pământului, al lemnului sau al ierbii proaspăt cosite... mirosul naturii...

Dar aș prefera oarecum și marea, cu mirosul apei sărate, al nisipului ud și al nămolului terapeutic. Și trebuie să recunosc că marea mi-a făcut bine în ceea ce privește respirația.

Dar de ce să nu combin cele două elemente, muntele și marea.... Mai bine spus să aduc freamătul pădurii lângă mare. Da, se poate. Dar nu neapărat în România ci aproape, în Bulgaria, la Nisipurile de Aur. 

Stațiunea Nisipurile de Aur, situată pe coasta bulgară a Mării Negre, renumită pentru plajele sale frumoase, apele cristaline și posibilitățile de distracție pentru copii și adulți deopotrivă, este o destinație populară pentru turiști din toate colțurile lumii, fiind deosebit de apreciată și de turiștii români.

Cadrul natural este de vis, stațiunea fiind amplasată într-un parc natural, înconjurat de păduri luxuriante de stejar, fag și pini. Plajele cu nisip auriu se întind pe trei kilometri și jumătate și oferă mult spațiu pentru plajă, înot și sporturi nautice. Apele Mării Negre sunt calme și calde în timpull lunilor de vară, ceea ce o face perfectă pentru înot, snorkeling și scufundări.


Cazarea? Să încercăm hotelul Palm Beach* All Inclusive. Este un hotel all inclusive din prima linie Nisipurile de Aur. Cu alte cuvinte, Palm Beach este un complex aflat în prima linie de hoteluri de la Nisipurile de Aur, la doar 30 de metri de plajă, într-o zonă extrem de liniștită. Hotelul are patru stele și regim All Inclusive.


Hotelul dispune de apartamente, camere pentru familie, camere duble, triple, unele cu vedere la mare și altele cu vedere la parc. dotate cu toate facilitățile necesare pentru un sejur de vis. Acceptă animale de companie și dispune de parcare proprie.

Facilitățile de relaxare includ o piscină mare cu apă dulce în aer liber și o secțiune pentru copii mici, o piscină interioară, o sală de fitness și un centru spa cu saună, tratamente cu masaj și alte tratamente de înfrumusețare.Hotelul deține și singura sală de bowling din stațiunea Nisipurile de Aur.

Există o variată ofertă de opțiuni culinare, inclusiv un restaurant principal All Inclusive care servește mâncăruri internaționale și locale, un bar la piscină, un bar la plajă și un bar în holul hotelului.

Plaja privată a hotelului este amenajată și include un Beach Bar,cu consumație inclusă in regimul AI. Wi-Fi-ul este gratuit pe toată suprafața hotelului.

Alte facilități sunt un joc de bowling gratuit, animație pentru copii și adulți, activitâți diverse, amenajări de jocuri.

Cum sunt uneori o fire nehotărâtă, ador facilitățile care mă scot din mediul și rutina zilnică, fără să mă scoată din starea de confort. Să mă explic...

Faptul că îmbină marea cu un parc natural, mă scoate din mediul meu obișnuit. Este ca și cum aș ieși din casă în parc, la piscină sau pe plajă fără a merge prea mult. Asta îmi oferă relaxare fără prea mult efort. Faptul că am Wi Fi gratuit peste tot mă pot folosi de internet pe orice device aflat la îndemână, fără nici un ban în plus.

În plus, faptul că am acces la diverse forme de petrecere a timpului liber, incluzând jocuri, plajă, acces la parc, la activitâți diverse, jocuri, îmi oferă ăetrecerea timpului liber într-un mod care mă face să uit de plictiseală. Iar, ca femeie, sunt extrem de fericită de posibilitatea accesului la diverse tratamente de înfrumusețare care îmi oferă un motiv de relaxare în plus.

Chiar dacă prefer de multe ori vacanțele petrecute în România, din motivul că, datorită vârstei trecute de prima tinerețe, nu-mi permit să risc deplasări prea lungi fără siguranța unui timp suficient pentru a evita alergătura cu toate riscurile ei, mă gândesc că Bulgaria totuți nu este așa departe, așa că pentru un început de „încălzire” și acomodare cu ieșirea din starea de lenevie care mă încearcă adesea, această destinație se potrivește perfect.

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2023


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  Regizorul, scenaristul şi graficianul Ion Popescu-Gopo, câştigător al unui „Palme d’Or” (1957) s-a născut la 1 mai 1923, în Bucureşti. Ion...