duminică, 12 martie 2023

Depozit Virtual, singura franciză de materiale de construcții din România

 Ghinion!!!! De ceva vreme am simţit că îmbătrânesc şi eu şi locuinţa. De fapt, nu acesta este ghinionul propriu-zis, ci faptul că sunt, pe zi ce trece, tot mai ocupată. Mai bine spus, mă risipesc în prea multe direcții de acțiune, astfel încât timpul este cumplit de fragmentat. Cu alte cuvinte, atunci când îmi este lumea mai dragă, constat că trebuie să fac două sau chiar mai multe treburi aproape în același timp sau, în cel mai fericit caz, trebuie să trec rapid de la o activitate la alta aproape fără timp de odihnă. Adesea rămân anumite activități pentru altă zi și inevitabil amânarea trebuie recuperată.

Da, am simțit că nu numai eu îmbătrânesc, ci și locuința. Mai bine spus... ceea ce se află în ea. Lucrurile se uzează în timp până cedează și, vrând-nevrând, trebuie înlocuite. Și cum nu are cine mă ajuta trebuie să mă descurc de una singură. Da! Se cer făcute anumite amenajări interioare, căci trebuie înlocuite anumite instalații electrice, instalații termice, instalații sanitare. Și trebuie căutate și cumpărate toate materialele de construcție necesare. 

Dacă cu ani în urmă ar fi trebuit să colind mai toate magazinele de profil, mai mari sau mai mici, pentru a-mi găsi tot ce trebuie, acum există varianta cumpărării tuturor materialelor necesare dintr-un singur loc, un depozit virtual care este singura franciză de materiale de construcții din România: https://vindem-ieftin.ro/depozit-virtual/.


Un astfel de depozit virtual este mult mai eficient de amenajat decât unul eminamente fizic. Costurile amenajării sale fiind mult mai reduse, și costurile de vânzare a produselor sunt mai mici și livrarea mult mai rapidă și cu costuri mult mai reduse.


În plus, gama de produse este cu mult mai largă, atât ca sortimente cât si ca furnizori. Astfel clientul poate alege exact produsele potrivite pentru lucrarea pe care vrea să o realizeze în locuință.

Așadar am decis ca, la momentul oportun, să fac ceva amenajări interioare în locuință (vezi detalii). Primul pas ar fi căutatea tuturor materialelor necesare lucrării. Cum le găsesc pe toate într-un singur loc, și acela extrem de bine organizat, nu este nici o problemă să fac lista de produse pe care să le comand..Floare la ureche. Chiar dacă nu mă descurc la un moment dat, am serviciile de consultanță asigurate.

Odată comanda făcută, produsele ajung rapid la locul de desfășurare a lucrării, așa că echipa de muncitori pe care am angajat-o se poate apuca de lucru. Datorită faptului că am la dispoziție servicii de consultanță asigurate, pot comanda cât mai exact cantitatea de materiale necesară, astfel încât nici să duc lipsă de materialele necesare, nici să fac risipă, cumpărând prea multe materiale, mult peste nevoi.

Un avantaj în plus este că, datorită diversității produselor, pot alege exact sortimentele de produse care îmi trebuiesc pentru lucrarea ce trebuie făcută, atăt ca și utilitate, cât și calitate, la prețul cel mai bun posibil pentru ambele părți.Se face astfel atât economie de bani, cât și economie de timp, ceea ce este deloc de neglijat pentru persoanele ocupate.

Cu ajutorul acestui depozit virtual de materiale de construcții am scos-o la capăt cu amenajarea casei. Cu siguranță voi mai apela și altă dată la un astfel de sistem de activitate în domeniu și îl voi recomanda și altora, tocmai datorită eficienței sale.

Cândva eram reticentă la asemenea idei inovatoare: internet, shopping online... Acum consider că acest lucru este indispensabil celor care trăiesc în orașe mici, cu posibilități reduse de a cumpăra din magazinele fizice tradiționale. În orice caz este cu mult mai simplu, mai rapid și mai economic din toate punctele de vedere.

Ghinion? Cu un astfel de depozit virtual, nu... Mai degrabă este un noroc nesperat în afara sa.

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2023

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  Librarul de 72 de ani (1948) Mohamed Aziz, situat în Rabat, Maroc, petrece între 6 și 8 ore pe zi citind cărți. După ce am citit peste 5.0...