duminică, 6 noiembrie 2022

Shopping inteligent cu CashClub

Deşi nu-mi place întotdeauna să merg la cumpărături, recunosc că sunt nevoită s-o fac. Zilnic sau aproape zilnic trebuie să merg să iau ceva pentru casă, pentru familie sau pentru mine însămi.
Cel mai frecvent merg să cumpăr din magazinele din cartier, în special pentru cumpărăturile de rutină. Următoarele ăe listă sunt supermarketurile, mai ales dacă am ceva mai mult de cumpărat sau am nevoie de produse pe care le găsesc mai lesne acolo. Și uneori mai ieftin//la reduceri. Iar pentru produse ceva mai „specializate” (cărți, electronice, vestimentație și accesorii) ar trebui, teoretic, să ajung mai spre centru sau in zonele/centrele comerciale.
Cum acest lucru este cam dificil sau uneori practic imposibil, adesea din lipsă de timp sau pentru că, pur și simplu, nu-mi convine să car singură produsele de la distanță mai mare, am recurs la soluția comenzilor online. Este mult mai rapid și mai comod, mai ales că produsul îți este adus direct la ușă. Avantajul este net vizibil atunci când practic produsul este extrem de greu de găsit în localitatea de domiciliu (nu se găsește deloc sau doar cu comandă specială și cu garanția că chiar îl cumperi și vânzătorul nu rămâne cu el pe stoc) și mai mult ca sigur este de găsit într-un oraș mai mare în care există mult mai ușor și mai sigur cumpărători pentru el.
Cum acum nu locuiesc într-un oraș mare și nici nu am timp oricând să ajung acolo oricând am nevoie de ceva. soluția la îndemână este de ceva vreme cumpărăturile din magazinele virtuale. Așa că am devenit clientul aproape constant al câtorva asemenea magazine și clientul mai mult sau mai puțin ocazional al multor altor magazine virtuale.
Recent gândul m-a dus spre două aspecte...
  • În urmă cu câțiva ani un amic mi-a prezentat sistemul cashback. Ideea este că la fiecare cumpărătură făcută ți se returnează o sumă relativ mică de bani, dar care în timp se adună și socotind pe termen lung și un număr mai mare de magazine de unde, ipotetic vorbind, cumperi mai des sau cel puțin cu o anumită ritmicitate, suma adunată ca economie nu este de neglijat.
  • O economie, de data aceasta de timp, se poate face dacă o parte dintre magazinele din care, să zicem, cumperi sau cel puțin le vizitezi mai frecvent sunt „adunate” cumva într-un loc grămadă: să zicem 1-2 librării, farmacii, magazine de cosmetice sau de papetărie sau de electronice/electrocasnice. Simplu: când ai nevoie de ceva intri direct în acea zonă și încerci să cumperi cât de mult ai nevoie
O astfel de soluție de shopping inteligent ce oferă cashback la o mulțime de produse cumpărate destul de frecvent este platforma CashClub, care oferă modalitate de economisire atât printr-o modalitate de #smartshopping ce oferă o sumă de bani la fiecare sesiune de cumpărături cât și prin sistemul de tip referral. În plus pe platforma cashclub.ro sunt și cupoane de reducere ce permit achiziționarea unor produse la un preț mai mic.
Cineva mă întreba de ce folosesc această platformă pentru cumpărături. Și aș avea răspunsul prin cel puțin câteva argumente.
  • În primul rând deja eram client la câteva din magazinele incluse pe platformă, în sensul că mai făcusem comenzi de la ei și cel mai probabil urma să mai comand câte ceva în momentul în care aș fi avut nevoie, obișnuită fiind cu magazinele respective, cu sistemul lor de comenzi și cu ofertele puse la bătaie. Îmi era cu mult mai ușor să-mi creez reflexul de a intra pe platformă și să caut magazinul de care aveam nevoie decât să merg direct la el.
  • În al doilea rând mai activasem deja ca referral pentru alte magazine și câștigasem uneori sume, recunosc, destul de mici. Aici aș fi continuat să activez ca referral nu pentru unul ci pentru o rețea întreagă de magazine, cu posibilitatea unor câștiguri ceva mai mari, fie recomandând întreaga platformă, fie recomandând (aproape) fiecare magazin în parte, în funcție de ceea ce și-ar fi dorit potențialul client la un moment dat.
  • Platforma are și extensie de browser și aplicație cashback gratuită pentru mobil, cu posibilitatea de a face mult mai ușor comenzile pentru produsele de care ai nevoie la un moment dat, oriunde te-ai găsi...
Folosesc platforma de mai bine de un an de zile și sunt mulțumită. Nu am reușit să fac prea multe comenzi, dar... deja este ceva. Sumele primite nu sunt foarte mari, dar în timp se adună, ipotetic vorbind. Spun „ipotetic”pentru că, deși nu am reușit să pun deoparte sumele respective, măcar le-am rulat, plasându-le ca plată pentru alte produse și servicii.
Articol scris pentru SuperBlog 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Replici inteligente

 REPLICI INTELIGENTE Un student al timpului, de rară inteligență, Greșește-ntr-o bună zi și face o imprudență. Ocupă neinvitat, masa profeso...