duminică, 13 noiembrie 2022

O lume mereu conectată, cu Spacer

 Da!!! Sunt dependentă de telefonul mobil. Dar nu vă gândiţi la această dependenţă ca la o boală. Pur şi simplu am nevoie permanentă de el. 

Prima dată l-am folosit pur și simplu ca... telefon. Adică ca pe un înlocuitor al telefonului fix pe care însă îl puteam lua cu mine oriunde și oricând. Astfel puteam ține mereu legătura, în caz de urgență, cu oricine avea nevoie de mine sau cu orice persoană de care aveam nevoie la un moment dat.

Timpul a trecut și am început să schimb mereu telefonul cu unul mai complex și mai performant, cu care să mă pot conecta la internet. Bingo! Avantaj eu (ca la tenis)! Puteam folosi internetul pentru a obține înformații diverse, deși uneori simple detalii, sau pentru a mă conecta la o conferință online pe teme de specialitate de oriunde m-aș fi aflat în acel moment.

Nu a durat prea mult timp pentru a-mi da seama de importanța accesoriilor pentru telefonul meu mobil. Din multitudinea accesoriilor am folosit constant destul de puține până acum. Să mă explic...

  • Un telefon complex și performant este adesea un telefon destul de delicat, deși nu este neapărat așa întotdeauna. În plus are și un preț deloc de neglijat când vine vorba (și vremea) să trebuiască să îl schimbi cu altul. De aceea trebuie să încerci să îl protejezi pe cât de mult se poate cu ajutorul unei huse pentru telefon pentru a-i prelungi durata de folosire, cu atât mai mult cu cât trebuie să te folosești de el destul de mult timp. La acest lucru poate ajuta și aplicarea unei folii pentru telefon care aplicată pe ecranul telefonului ajută la protejarea acestuia.
  • Pentru că folosesc telefonul mobil de multe ori timp de multe ore în șir pe parcursul unei zile, mai ales atunci când folosesc rețeaua de internet pentru a mă conecta la diverse prezentări medicale, care se transformă în conferințe ce dureaza mai multe ore, este evident că bateria telefonului se descarcă de cele mai multe ori cu mult înainte de a înceta să am nevoie de el. Și evident că în acest caz am nevoie aproape în permanență să port cu mine un încărcător pentru telefon tocmai pentru a conecta telefonul la o priză din apropiere pentru a se reîncărca bateria telefonului. Nu sunt puține cazurile în care las telefonul conectat la priză în timp ce continui să urmăresc cu ajutorul lui o prezentare medicală sau să citesc o carte. Evident că în acest context bateria nu reușește să se încarce complet, așa că las telefonul la încărcat încă ceva timp după aceea pentru a relua folosirea lui în condiții de confort sporit.
  • Uneori foloseam și căștile pentru telefon atunci când aveam intenția să ascult ceva fără a obliga pe cei din jurul meu să asculte același lucru ca și mine, mai ales dacă ceea ce ascultam eu nu interesa chiar pe toată lumea. Numai că, după un timp, am renunțat la folosirea lor atunci când vroiam să am auzul disponibil nu doar pentru ceea ce ascultam la telefon...
Recunosc, telefonul mobil, mai ales dacă este vorba de un smartphone, este extrem de important în viața mea, dar dotat și cu accesoriile potrivite.
Articol scris pentru SuperBlog 2022

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 Bărbatul - Adrian Păunescu Am dat un telefon la mine acasă, Am spus "Alo!" și-apoi am așteptat Și mi-a răspuns o voce-aproape gro...