vineri, 5 aprilie 2019

Descoperă România cu tichetele de vacanță!

Dragii mei prieteni superbloggeri!
Ne cunoaștem de câțiva ani, Atât cât ne-am putut cunoaște din spatele monitoarelor, prin intermediul blogurilor cu care ne-am înscris în competiție. De fapt nu știu cât am apucat să ne cunoaștem; prea am fost absorbiți cu toții să scriem cât mai mult și mai bine. Mai că-mi vine să spun că nici măcar cu blogurile celorlalți poate nu am reușit să venim în contact, atât de mult am fost preocupați ca blogurile fiecăruia dintre noi să arate cât mai bine și să fie cât mai bine apreciate... de către juriu. Doar luptam și pentru punctaj cât mai mare și pentru premii, nu-i așa?
Să trecem peste acest aspect... Se pare că și această ediție a competiției se apropie de sfârșit. Parcă simt parfum de vacanță. Iar vacanța merită trăită din plin, mai ales după un an destul de greu de muncă.
Să nu credeți că plec în vacanță de cum se termină competiția. Încă mai am câteva luni de muncă; probabil că nici nu voi apuca să ajung nici de această dată la gala finală, deși mi-aș fi dorit să ne cnoaștem mai bine. Dar sper să vin odată și odată să ne cunoaștem în viața reală, așa că voi trage tare în edițiile următoare să urc tot mai sus în clasament. Nu, nu plec chiar acum în vacanță, dar cum mai este puțin până atunci, este cazul să fac de pe acum planurile de vacanță.
În vara trecută am petrecut o săptămâna de vacanță la munte folosindu-mă de voucherele de vacanță primite. Au fost binevenite, căci am petrecut o săptămănă de vacanță atât de bine încât sunt hotărâtă să repet experiența atâta vreme cât voi beneficia de pachetul de tichete de vacanță primit an de an.
Odată stabilit bugetul, următorul punct de stabilit este destinația. Un prim aspect demn de luat în considerație ar fi preferința mea pentru munte. Și un al doilea aspect ar fi posibilitatea de a mă întâlni cu prietenii sau rudele aflate în apropierea locului unde îmi petrec vacanța. Iar alt aspect, deloc de neglijat, ar fi posibilitatea de a folosi o agenție sau o platformă online care să poată intermedia rezervarea locurilor de cazare și masă. găsirea de pachete de vacanță cât mai avantajoase cât și plata tuturor costurilor folosind tichetele de vacanță.
Una dintre platformele online pe care găsești mii de cazări din România și Ungaria este Travelminit.ro. Avantajul este că Travelminit.ro asigură o legătură directă între clienți și proprietari. În plus, în spatele platformei este o echipă de profesioniști care oferă garanție și ajutor pe tot parcursul rezervării, chiar și după. Este platforma online de rezervări preferată a familiilor, grupurilor și a organizatorilor de conferințe, mulțumită sistemului eficient de cerere de oferte.
Un alt avantaj deloc de neglijat este că se poate face orice  rezervare online prin Travelmint.ro și se poate face plata cu tichete de vacanță prin Travelminit.

Care este avantajul rezervării prin Travelminit?
  • Punem la dispoziție peste 1500 unități de cazare din România, de toate tipurile (hoteluri, cabane, apartamente, vile, pensiuni etc.) pentru care se pot folosi tichetele.
  • Experții noștri în rezervări ajută clienții în alegerea unității potrivite, precum și în efectuarea rezervării, și în trimiterea tichetelor.
  • Travelminit garantează, conform condițiilor unității alese, faptul că, în cazul în care se finalizează rezervarea, iar clientul transmite tichetele de vacanță, acesta va beneficia de serviciile solicitate la fața locului.
Cum se pot utiliza tichetele de vacanță prin Travelminit?
  • Se trimite o solicitare/rezervare cazărilor alese, menționând din start că se va achita cu tichete de vacanță.
  • După rezervarea reușită, se trimit tichetele de vacanță către sediul Travelminit în Cluj-Napoca, menționând pe plic numărul rezervării.
Cum se trimit tichetele de vacanță către Travelminit?
  1. Prin curier (ex. FAN Courier, Urgent Cargus), la adresa: TRAVELMINIT INTERNATIONAL SRL, 400267 Cluj-Napoca, Str. Gării, Nr. 21, D1/1B.
  2. Prin prioripost (!), de la orice oficiu poștal din România, la adresa: TRAVELMINIT INTERNATIONAL SRL, CP 335, OP 1, Cluj-Napoca
Următorul pas ar fi căutarea locurilor de cazare  care se pot plăti cu tichete de vacanță prin Travelminit. Este extrem de simplu. Se pot căuta în funcție de regiunea preferată, județ și chiar localitate, fie localitatea dorită, fie localitățile din imediata apropiere.
Să vedem așadar... Vreau la munte și vreau, cu această ocazie, să îmi vizitez și rudele. Pentru început am ales județul Suceava. Mă găndesc că cele mai multe șanse de a găsi un loc de cazare, date fiind zonele cu potențial turistic mai mare de unde pot avea acces spre rudele din zonă, ar fi in Vatra Dornei sau Gura Humorului. Într-adevăr, sunt destul de multe opțiuni de cazare, atât în cele două locații, ca șiîn zonele învecinate. Atât de multe opțiuni, încât nu mă pot decide pe moment.
Aleg o altă locație: Brașov. Nu este prea departe de casă și în plus am o verișoară acolo. La fel de multe opțiuni, dar una îmi atrage atenția: La Maisonnette.
Este situată central, chiar in Piața Sfatului, pe latura opusă a Bisericii Negre. Intreaga unitate a fost recent renovată.
Rezervarea în această locație prin Travelminit.ro are câteva avantaje:

  • Cel mai bun preț garantat
    La Maisonnette Brașov garantează prin contract faptul că prețul de aici este prețul cel mai mic. Niciunde nu vei putea rezerva mai ieftin aceeași unitate de cazare!
  • Fără avans
    La Maisonnette Brașov nu percepe avans! Poți anula rezervare oricând, fără să plătești taxă de renunțare.
  • Fără taxă de rezervare
    Rezervarea prin Travelminit este gratuită, nu se percep costuri de intermediere, nu se vor ivi alte cheltuieli ascunse, pentru cazare vei plăti direct proprietarului.
  • Direct de la proprietar
    La Maisonnette Brașov îți va răspunde personal, fără mediator, la toate întrebările!
Din această locație pot vizita extrem de ușor centrul vechi al Brașovului sau pot ajunge să mă plimb prin parc. Sau pot vizita și alte obiective turistice.
Da! Este o variantă bună de petrecere a vacanței. Merită luată în considerare. Încă mai oscilez, dar mă voi hotarî curând pentru una dintre variante.
Așa că dragii mei superbloggeri ne revedem în viitoarea ediție a competiției. Până atunci sper să postez pe blogul acesta impresiile din vacanță imediat ce mă întorc acasă.
Articol scris pentru Spring SuperBlog 2019


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Replici inteligente

 REPLICI INTELIGENTE Un student al timpului, de rară inteligență, Greșește-ntr-o bună zi și face o imprudență. Ocupă neinvitat, masa profeso...