miercuri, 6 aprilie 2022

Spring SuperBlog 2022

 A fost o ediție speciala. Ceva mai scurtă decât mă așteptam. Poate prea scurtă. Atât de scurtă încât nu mi-am dat seama că s-a terminat.

Nu am avut timp prea mult de scris. Din motive personale, familiale. Altele au fost prioritățile. Dar m-am străduit să postez. Nu imediat ce se lansa proba, ci la finalul săptămânii. Nu la calitatea pe care mi-aș fi dorit, dar am încercat să respect măcar cerințele tehnice.

Mi-aș fi dorit o ediție mai lungă, cu mai multe probe. Mi-e dor de scris. Nu am mai scris de mult timp, dar vreau să reiau scrisul. Și multe alte lucruri. Și le voi relua. Sper să reușesc.

Până acum vreau doar să mă mențin în rândul finaliștilor. Poate la toamnă va fi mai bine. Ne recitim la ediția viitoare... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 "Un barbat și o femeie erau casatoriti de peste 60 de ani. Ei împartaseau totul și discutau despre orice. Nu aveau secrete unul fata d...