joi, 8 aprilie 2021

Medicul Voinia Mirela Corina, drum lin în corul îngerilor din ceruri

Astăzi am primit o veste trista din comuna Gherăesti, s-a stins din viață Doamna Doctor Voinia Mirela Corina. Avea doar 49 de ani și profesa ca doctor de familie de aproximativ 20 de ani.

Pe pagina de Facebook a Primăriei Gherăesti a fost postat un mesaj de rămas bun pentru cea care a fost alături mereu cu cei suferinzi din sat și nu numai.

” Exprimăm sentimente de compasiune și transmitem gânduri de alinare familiei îndoliate pentru aceasă pierdere inconmensurabilă. Sociabilă, gata mereu sa dea o mână de ajutor, Domna Doctor a fost un model de devotament, tratând cu multă responsabilitate profesia aleasă și având un deosebit respect pentru oameni. ”

Drum lin în corul ingerilor din ceruri!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 Bărbatul - Adrian Păunescu Am dat un telefon la mine acasă, Am spus "Alo!" și-apoi am așteptat Și mi-a răspuns o voce-aproape gro...