miercuri, 28 aprilie 2021

De la prieteni

 Rugăciunea Sfîntului NICOLAE VELIMIROVICI , recomandată de Pr. Macarie Vrancea să o citim zilnic, se numește ‘Rugăciune de Taină și pentru mîntuire’ :


Doamne , nu știu ce să cer de la Tine!


Tu Singur știi de ce am trebuință! Tu mă iubești mai mult decît mă pot iubi eu însumi!


Tată, dă slugii Tale ceea ce eu nici nu știu să cer!

Nu cutez să cer nici pătimire , nici înlesnire , ci doar stau înaintea Ta cu inima deschisă față de Tine!


Tu vezi nevoile mele pe care eu nici nu le știu! 

Caută și fă Voia Ta!


Lovește și tămăduiește!

Doboară-mă  și mă înalță!


Mă cutremur și tac înaintea Sfintei Tale  Voi  și înaintea judecăților  Tale pe care eu nu le pot pricepe!


Adu-mă  pe mine însumi Ție drept jertfă! 


Învață-mă, Doamne, să mă rog!

Tu Însuți roagă-Te în mine!

       

      Amin!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  În țara lui Mură-n Gură  În țara lui Mură-n Gură, Totu-mi este pe măsură. Când mă scol de dimineaţă, Nu la șapte, ci la zece, Vine-o tavă ...