luni, 24 februarie 2020

Q&A SuperBlog – DanDana

Bun găsit! La Gala din decembrie 2019 am avut alături șase câștigători de trofee SuperBlog (de la stânga la dreapta): Georgiana Mihăilă, Daniel Botea, Dana Codori, Cristina Lincu, Dana Afrăsinei, Cătălina Bianca Cucu.
Văzându-i laolaltă, ne-am dat seama că experiența lor, lecțiile învățate în competiție și evoluția lor ulterioară le pot fi și altora exemplu. Gând la gând cu bucurie: de curând, Dana Codori și Daniel Botea au pus la cale o… DanDana 🙂
Mai exact, v-au invitat pe grupul nostru Facebook să îi luați la întrebări și apoi v-au răspuns pe îndelete, într-un articol dedicat. Suntem convinși că sfaturile lor, bazate pe experiența participării la mai multe ediții SuperBlog, le vor fi de folos multor aspiranți la podium și nu numai.
Dana Codori, autoarea blogului “Căsuța unui melc” și câștigătoarea trofeului SuperBlog 2019, consideră că, pentru un concurent, “în afară de creativitate, cea mai importantă calitate este adaptabilitatea.”
Cum se câștigă trofeul SuperBlog, vă întrebați?
Pentru a câștiga, am observat comportamente, am cules informații și am învățat din ceea ce alții au făcut. Pe toate le-am adaptat stilului meu de a scrie, de a fi și de a gândi. Astfel am creat cocktailul potrivit pentru a obține trofeul SuperBlog. Nu există rețeta sigură pentru succes, dar există oameni de la care putem învăța foarte multe.
SuperBlog m-a ajutat să evoluez din multe puncte de vedere: Mi-am antrenat mintea pentru a face față provocărilor. Am câștigat mai multă încredere în mine. Mi-a stimulat capacitatea de a fi consecventă. Am învățat să scriu mai bine decât o făceam la început. Am devenit mai tolerantă cu mine și ceilalți“, declară Dana.
CLICK AICI să citești răspunsurile Danei Codori!
La rândul său, Daniel Botea, cel care a câștigat (fără să vrea 🙂 ) trofeul în ediția din primăvara anului 2015, consideră că “plăcerea de a scrie (indiferent de note, jurii și clasament) este calitatea cea mai mare. Dacă vorbim însă despre un superblogger de succes, cred că principala calitate este atenția. Atenția la: deadline, cerințe, linkuri, detalii, unicitate. Până la urmă, atenție de la început până la final de competiție este un soi de perseverență de calitate.
Iar “concurentul cel mai bun este cel care îmbină creativitatea cu perseverența, îndrăzneala cu originalitatea și plăcerea cu deadline-urile.”
Cel mai mare atu în competiție? “Relaxarea și faptul că nu m-au interesat notele. La unele probe am riscat doar pentru că mi-a plăcut ideea. […] Mi-am propus ca în primul rând să-mi placă mie forma finală a articolului. Adică să mă bucur de SuperBlog și de ideile mele.
CLICK AICI să citești răspunsurile lui Daniel!
În speranța că răspunsurile Danei și ale lui Daniel vă ajută să vă antrenați pentru noua ediție SuperBlog, vă dorim o primăvară frumoasă și plină de satisfacții. Curând deschidem înscrierile în Spring SuperBlog 2020, rămâneți aproape! 🙂

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  HAMLET DE William SHAKESPEARE Tragedia lui Hamlet, Prinț al Danemarcei, adesea scurtată la Hamlet este o tragedie scrisă de William Shakes...