marți, 23 mai 2017

Vine vacanta!!!...

Vine vara cu pasi repezi. Inca e racoare dimineata, dar peste zi se incalzeste. "Miroase" a vacanta si au inceput pregatirile pentru perioada mult asteptata.
Mai mult ca sigur nu plec din oras. In primul rand trebuie sa imi "remediez" conditia fizica. Nu cred ca pot pleca la drum lung fara sa fiu sigura de rezistenta organismului meu la efort. In al doilea rand... Cred ca si in oras se poate petrece mare parte din timp fara sa te plictisesti prea mult. Ce poate fi mai odihnitor uneori decat sa lenevesti pe o banca, in mijlocul unui parc, citind o carte, completand un rebus sau facand fotografii. Sau ce poate fi mai odihnitor decat sa asculti muzica preferata. Asta o poti face fara sa pleci prea departe de casa.
Asa ca, dragi prieteni, cred ca ma veti vedea de cateva ori in vara aceasta pe la strand. Nu pentru a face plaja, nu ca nu as vrea, dar cred ca nu imi mai face asa de bine statul prelungit in bataia soarelui. Ci pentru ca este nevoie si de cineva prin zona pentru a da primul ajutor la nevoie. Dar cum prefer sa cred ca lumea merge in zona piscinelor din strand pentru a se distra si a se simti bine si nu pentru a se accidenta, cred ca ar trebui sa imi procur din timp o rezerva considerabila de carti si rebus pentru a avea ce face in orele petrecute pe acolo.
Probabil ca voi transmite din cand in cand niste poze de pe acolo. Doar asa ca sa va faceti o idee despre strandul bine modernizat al unui oras micut. Sper sa fie suficient de plin de oameni in asemenea mod incat sa nu ma simt singura si inutila.
Pana atunci ma antrenez din plin cu lectura, rebusul si muzica....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

În memoriam Elena Farago

In memoriam ELENA  FARAGO ❤️📚✍️ GÂNDĂCELUL 🐞 De ce m-ai prins în pumnul tau, Copil frumos, tu nu știi oare Ca-s mic și eu si ca mă doare D...