sâmbătă, 14 mai 2022

Abordati subiectul "morala" din perspectiva filozofica. BAC

 Ne-ați învățat ce-i morala?

Lipsa ei a născut boala lumii în care trăim.

V-ați pierdut speranța toți.

Ați născut o generație de copii aproape morți.

Vă faceți mereu prezența

însă știm cu toții drept că nu vă simțim absența.


Bla-bla nu am chef de-așa ceva!

Timpul trece, eu nu stau,

Dar nu vreau deloc să-l iau.


Nu-mi ajunge tot ce știu!

Dați-mi notă mai târziu:)

Nu îmi place să greșesc

Chiar de știu că reușesc.

Vreau o notă pe gândire

Nu pe grabă sau pe fire.

Mi-a ajuns să fac ce vreți

Când știu că nu sunteți drepți!


Aveți boli morale toți

și vă luați prea beți prestigiul de-a ne fi piloți!


Voi nu știți ce-i fericirea.

Ați uitat ce e iubirea;

Nu pentru al vostru plod,

Ci pentru săracul patriei norod.


Vreți să ne învățați carte

Sau pentru bani stați de-o parte?


Solidarizați cu statul

Că vă dă hrana și patul

Sunteți copii de jivine!

Ne-ați mâncat din suflete noțiunile de bine!

în loc să ne învățați..

Că în lupta viitoare voi ne sunteți aliați.


Ne lăsați să ne jertfim

și ne puneți piedici parcă

Noi suntem cei vinovați

Pentru-al vostru chin..


O să moară și mai mulți

Pentru că suntem inculți!

și-i aveți pe conștiință

Pentru c-ați omis să știm

Ce-i aia credință...


Nu vă judec,

Că n-am dreptul,

Însa de această dată

Chiar nu mi-a plăcut subiectul.

Poate data viitoare

... îmi va inspira valoare.

Pentru că în România nu-ți poți mări nota la bac decât dacă îți pici unul dintre examene

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

În memoriam Elena Farago

In memoriam ELENA  FARAGO ❤️📚✍️ GÂNDĂCELUL 🐞 De ce m-ai prins în pumnul tau, Copil frumos, tu nu știi oare Ca-s mic și eu si ca mă doare D...