sâmbătă, 14 mai 2022

Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.

 Să mă scuzați, eu nu mai pot să tac.

Am atâtea lucruri de zis și si mai multe să fac.

Între noi fie vorba, m-am cam săturat

În loc să-mi fac viața, dupa voi să fac curat.


Sunteți chiori sau ce naiba se-ntamplă cu voi?

Vă vreți salvați, dar vă pișați pe eroi!

Oamenii tineri nu sunt groapa ta de gunoi.

Mai bine fă pași și dă-ne speranța-napoi!


Cine? Ce? Cum?


Suntem răi, veninoși și mușcăm din idei

N-avem răbdare și ne traducem mișei.

Plictisim audiența cu mizerii de nimic,

Suntem presa și nu ne sfiim niciun pic

Să vă hrănim cu rahaturi, să va scuipăm în față

Să vă aratăm cât rost n-are o viață.

Suntem mincinoși și nu ne rușinăm

Viața voastră cu frică să o pătăm.

Suntem pe față, suntem peste tot,

Vă servim la ora de proaspăt borhot!

Suntem cu toatălumea care are-o problemă

Mai puțin cu artistii, că ei nu sunt în temă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 Bărbatul - Adrian Păunescu Am dat un telefon la mine acasă, Am spus "Alo!" și-apoi am așteptat Și mi-a răspuns o voce-aproape gro...