sâmbătă, 26 februarie 2022

Este timpul pentru acțiune

Îmi era dor să scriu pe blog. O vreme nu am avut timp. Apoi nu am avut energie. Apoi... m-am complăcut în rutina de zi cu zi care-mi intrase în sânge și-n creier. La un moment dat mi-am spus că nu se mai poate așa și că trebuie să mă apuc de treabă. Dar nu găseam momentul și pretextul. Și uite că mi-am dat seama că timpul trece și începe un nou sezon SuperBlog. Numai bine să primesc adrenalina ca pe un duș rece și să mă apuc de scris.

Deci... Start competiției! Cu probele din concurs și extraconcurs. Nu concurez neapărat cu ceilalți bloggeri, ci competiția este cu mine și doar cu mine. Pentru că nu vreau doar să citesc, ci să și scriu.Spun deci: Bun (re)venit SuperBlog în viața mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  ..Atunci când vei fi bătrână… 1. Nu instrui niciodată pe nimeni. Chiar dacă știi că ai dreptate. Amintește-ţi cum te irita acest lucru. Și...