luni, 31 decembrie 2018

Urare de Anul Nou

A fost Anul Centenar,
Care ne-a adus în dar 
Tot soiul de evenimente
Și nu doar din cele selecte.
Ce-am avut, ce-am realizat,
La Centenar ne-am raportat!
Iar acum stăm frumușel,
Ca să-l așteptăm pe el.
Despre Anul cel Nou zic,
Doar vine peste-un pic.
Și sperăm c-o să ne-aducă
Tot ce-am scris pe-o listă scurtă:
Sănătate... cine n-ar vrea?
Că doar nu e de colea.
Credință... măcar cât un bob,
Să mutăm munții din loc,
Și bani... cât mai mulți,
Căci pentru oameni sunt făcuți.

Voie bună, veselie,
În orice drum, o făclie.
Pe toate astea le dorim, 
Ține de noi să îndeplinim.
S-avem noroc, să se împlinească,
La noi, și la dumneavoastră!

Un An Nou fericit!
Oana cu toți ai casei
Multumesc, Oana! La multi ani tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  Veronica Micle Lumea mare și pustie înaintea mea se-ntinde,  Nici cu ochii, nici cu mintea nu încerc a o cuprinde; Și-n ist haos fără marg...