marți, 7 noiembrie 2017

Comerciant de ocazie





Nu de mult vorbeam cu un coleg care se străduia din răsputeri sa faca shopping online.
- Ce faci aici? îl întreb... Eram nelămurită. Mă băgase complet in ceaţă: căuta si căuta mereu ceva si nu reuşea să găsească.
- Ai înnebunit calculatorul. Spune-mi ce vrei să cauţi. Sau lasă-mă pe mine...
- Nu!!! strigă el disperat. Lasă că găsesc eu...
- Poate reusesc să te ajut. Ce cauţi?
Văzând că insist, a cedat...
- Uite care e chestia: vreau sa îmi cumpăr un sistem audio performant. Dar şi elegant. Ştii ca nu mă scumpesc la lucruri ieftine. Dau un ban în plus, dar măcar sunt mulţumit.
-  Dar dacă se poate şi la un preţ rezonabil te superi?
- Bineînţeles că nu. Ai vreo idee?
- Îţi recomand eu un brand. Te superi? Uite aici:
 Din 1996 până în prezent, EDIFIER a crescut de la o companie mică, axată doar pe piața din China, până la o organizație internațională importantă, cu operațiuni în America de Nord, America de Sud, Europa, Orientul Mijlociu și în regiunile Asia-Pacific. Integrată ca o companie pe verticală, EDIFIER și-a dezvoltat prin propriul departament de cercetare și dezvoltare secții ce fac ca un produs să fie realizat în totalitate în „curtea” proprie: design de produs, mase plastice, producție PCB, asamblare, serigrafie etc. Brandul EDIFIER este definit de trei concepte: pasiunea pentru sunet, pasiunea pentru design și pasiunea pentru calitate. EDIFIER își propune să devină un lider recunoscut la nivel internațional în furnizarea de soluții audio premium și să ofere cea mai bună experiență audio posibilă.
Cu sistemul de boxe S2000Pro, EDIFIER intră în domeniul producției muzicale. Acest sistem este conceput pentru înregistrarea și mixarea la domiciliu. Pentru maximum de claritate, difuzoarele sistemului S2000Pro oferă, împreună, o putere de 130 watt, folosind un bass de 5.5” cu diafragma din aluminiu și un set de înalte de ultimă tehnologie (planar magnetic), pentru o experiență acustică excelentă.
Aceste boxe au multiple conexiuni, incluzând următoarele intrări: optic, coaxial, aux, balance și Bluetooth. Sistemul este proiectat cu componente de calitate superioară și o construcție robustă, pentru o performanță completă. Sistemul are 4 presetări (EQ): vocal, monitor, clasic și dinamic.
Finisajul complet din lemn la panoul lateral dă un aspect elegant și luxos.
Pentru prima dată, EDIFIER a încorporat tehnologia de sunet de ultimă generație intr-un design clasic, mixând stilul clasic cu sensibilități și progrese moderne.

- Aici ai şi sunet bun si eleganţă...


- Preţul pare rezonabil...
- Cumpără şi nu vei regreta. Mergi pe mâna mea... l-am îndemnat...
- Şi dacă nu sunt mulţumit de ele?
.- Ţi le cumpar eu!!!
- Nu le cumperi tu aşa uşor. În primul rând nu scoţi tu banii din buzunar aşa uşor pentru orice lucru. Şi unde le pui în casă? Nu ai loc nici să arunci un ac.
- Tocmai de aceea spuneam ca daca nu eşti mulţumit ţi le cumpăr.
- Aici m-ai convins...
Cu câteva click-uri comanda era făcută. Şi pot să vă spun că până acum nu mi-a sugerat că ar vrea să mi le vândă...
Articol scris pentru SuperBlog 2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

 "Un barbat și o femeie erau casatoriti de peste 60 de ani. Ei împartaseau totul și discutau despre orice. Nu aveau secrete unul fata d...