joi, 22 iunie 2017

Lunga vara fierbinte

Gata!!! Am intrat intr-o perioada a anului in care, cel putin teoretic vorbind, as avea ceva mai mult timp liber pentru mine. Nu mai sunt legata (vorba vine!) de un program fix de munca, asa ca incerc sa rezolv niste probleme mai pe repede inainte.
Desigur ca ma voi stradui sa imi incarc din plin bateriile cu cat de multa energie se poate acumula in cele 2-3 luni ceva mai lejere. Desigur ca imi voi ocupa timpul cu hobby-urile pe care tot le neglijez de cativa ani buni incoace; aproape ca am uitat cum e sa citesti lejer o carte buna, asa ca voi incerca sa recitesc cartile deja citite candva in viata si sa incerc sa citesc cat mai multe dintre cartile pe care as fi dorit sau le voi dori sa le citesc de-a lungul timpului. Incerc sa mai trag tare sa imi satisfac pofta de rebusistica, atat ca dezlegator cat si compunator de definitii. Am deja un teanc mare de reviste si almanaguri inca necompletate, peste care se vor aseza si altele noi, asa ca daca auziti cumva ca in orasul meu se aduna mai multa maculatura la centrele de colectare, sa stiti ca o parte din aceasta este reprezentata de revistele completate si aruncate la cosul cu maculatura de la coltul strazii. E un exercitiu extrem de bun ce forteaza mintea sa gandeasca si altfel decat de obicei. Trag tare sa citesc si materiale de specialitate si literatura beletristica sau materiale stiintifice din alte domenii ; asta ca sa nu simt ca mintea mi se afunda in intuneric. Dar si pentru completarea unui portofoliu ce imi poate folosi oricand in viata.
Blogurile!!!... Se cer incarcate si dezvoltate. Cine stie? Poate imi vor aduce un castig candva. Desigur si din bannerele publicitare ce se gasesc pe marginile lor, dar si din advertoriale. Desigur ca nu ma astept sa castig mare lucru in viitorul imediat, dar macar ma pricopsesc cu ceva dexteritate intr-ale scrisului.
Ma veti gasi probabil refugiata in zonele cu aer racoros si curat, cu ceva in maini si sub priviri, cu o ceasca de ceai sau un pahar de apa alaturi. Va voi privi discret in ochi sau dincolo de voi... Ma veti recunoaste cu sigurante, fie si folosindu-va de un al saselea simt... Si ma veti simti alaturi de voi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  JANE EYRE de Charlotte BRONT Ë. Jane Eyre este un roman al scriitoarei engleze Charlotte Bront ë. A fost publicată pe 16 octombrie 1847, d...