marți, 13 septembrie 2022

Mi-e dor...

 Mi-e dor de voi, dragi prieteni. Mi-e dor de competiție, de socializare. De aceea am revenit alături de voi.

Știu că îmi va fi greu să duc lupta cu cuvintele până la capăt. Dar nu mă dau bătută așa de ușor. Știu că am de câștigat experiență și mai mult decât atât: prieteni. Plus foarte mult tonus psihic.

Și știți ceva? Îmi doresc să supraviețuiesc suficient de mult încât să mă apuc de scris cărți. Multe cărți. Suficiente încât să umple bibliotecile fiecăruia dintre noi  bazându-mă pe experiența de aici și nu numai. Pentru că este nevoie de cărți și de povești de viață care să ajungă la fiecare dintre pământeni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  GALA PUCCINI, la Ateneul Român Cu ocazia Centenarului Giacomo Puccini, de la a cărui trecere în eternitate se omagiază 100 de ani, Institu...