vineri, 3 septembrie 2021

Competiția începe cu mine!!!

 Am mai povestit cândva despre începuturile mele într-ale blogurilor. Pur și simplu am adoptat strategia maimuței: imitarea. Un amic din lumea virtuală, cu care de fapt nici nu am apucat să mă întâlnesc în viața reală (ah, unde mai ești tu, Puiule?!?), își făcuse blog. Pe platforma pe care activez și eu, acum după atâția ani. L-am citit, am comentat... După un timp de exersat pe blogul lui mi-am făcut și eu primul blog și am și pus prima/primele postări pe el. Nu mi-a luat mai mult timp decât i-a luat lui să ajungă de la servici până acasă. Când i-am arătat isprava, printre altele mi-a spus: „Te-ai mișcat repede!”... Ca apoi, după câtva timp să-mi spună: „Eu sunt un amator, dar pun pariu că tu mă vei întrece cu blogul!”...

Nu știu dacă a avut dreptate sau nu. Am evoluat mult și asta pentru că mi-am dorit mult. Și simt că mai am infinit mai mult de lucru, tocmai pentru că îmi doresc... infinit mai mult. Și în plus pentru că există potențial de creativitate în domeniu.

Tocmai pentru că vreau să progresez în acest domeniu, pentru că vreau să câștig experiență (și nu numai!!!) și pentru multe alte motive m-am înscris în competiții de creație pe blog(uri) de îndată ce am simțit că se poate acest lucru. La competițiile Superblog particip de câțiva ani buni, atât la ediția de primăvară cât și la ediția „mare” de final de an. Este un supermaraton extrem de benefic pentru mine, deși adesea este suprasolicitant și epuizant. Și nu renunț la un astfel de antrenament, chiar dacă înseamnă costuri de timp și energie tocmai pentru că vreau să câștig. Nu competiția în sine, Doamne-ferește!, pentru că nu vreau să salt mai sus de locul doi pentru mulți ani de acum încolo, ci să câștig experiența suficientă pentru a-mi dezvolta cât mai multe dintre blogurile deja existente în „portofoliul” meu de blogger, eventual pentru a crea și dezvolta și alte bloguri mai de nișă , eventual pentru a scrie și mai mult și sub alte forme.

Tocmai de aceea mă aliniez și eu la linia de start pentru noua ediție a competiției. Abia aștept să înceapă... tocmai pentru a-mi da drumul la scris. Mai modest acum, dar din ce în ce mai bine în anii viitori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

***

  Regizorul, scenaristul şi graficianul Ion Popescu-Gopo, câştigător al unui „Palme d’Or” (1957) s-a născut la 1 mai 1923, în Bucureşti. Ion...