miercuri, 1 iulie 2020

De la prieteni

Buna dimineata🌹!
GLUMA ZILEI!😜

- Salut, Pizza Hut?
- Nu, Google Pizza.
- Ahh, îmi pare rău ... am sunat la un număr greșit ...
- Nu, ați sunat bine. Google a cumparat lanțul de pizzerii Pizza
Hut.
- Aa, ok ... atunci să vă spun ce vreau să comand ...
- Comanda obișnuită?
- Și de unde știi tu ce vreau eu să comand?
- Ținând cont de adresa dumneavoastră, numarul de telefon și ultimele 12 comenzi, acestea au fost Pizza Supremă.
- Da, așa e. Vreau o Pizza Supremă!
- Aș putea sugera o pizza fără sare, cu rucola, brocoli și roșii uscate?
- Nuu! Urăsc legumele.
- Dar nivelul dumneavoastră de colesterol este cam ridicat.
- De unde știi tu asta?
- Am verificat ultimele dumneavoastră rezultate de la testele de sânge efectuate la SINEVO și conform rezultatelor aveți colesterolul ridicat ...
- Gata! De ajuns! Vreau o pizza Supremă! Am medicamente
pentru colesterol ridicat!
- Ne pare rău dar conform bazei noastre de date, nu luați
medicamentele regulat. Ultima cutie de SORTIS cu 30 de tablete pe care ați cumpărat-o de la Farmaciile DONA a fost pe 2 ianuarie la ora 3:26 p.m.
- Am cumparat de la alta farmacie!
- Din extrasul de cont de la ING nu rezultă că ați cumpărat alt
medicament pentru colesterol de la altă farmacie.
- Am plătit cash, am și alte surse de venit!
- Din ultimele declarații de venit, nu rezultă acest lucru. Ne pare rău dar nu vrem să aveți probleme cu cei de la ANAF.
- Bine, nu mai vreau nimic!
- Domnule, noi doar încercam să vă ajutăm.
- Să mă ajutați? M-am săturat de Google, Facebook, Whats App sau Instagram! O să mă mut pe o insulă pustie, fără acces la internet, cablu sau telefonie!
- Am înțeles domnule, dar se pare ca pașaportul dumneavoastră a expirat acum 5 luni. 🤓🤓🤓

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

*†*

  VI  SE  PARE  CUNOSCUT ?!   Experimentul "Univers 25" este unul dintre cele mai terifiante experimente din istoria științei, car...